галерея картин
картины и скульптуры
художники Украины
Мастер класс
Точковий розпис - майстер клас Печать E-mail
Автор Administrator   
15.03.2013 г.

 __________________________________________________________________________________ 

 Точковий розпис - майстер клас

Для точкового розпису нам потрібні такі матеріали: акриловий грунт, лак, кольорові контури, акрилові фарби, зубочистки, або заточені  полички. 

 

1. Перед нанесенням фарб скло необхідно добре вимити та витерти.
2. Покрийте скляну поверхню фоновим кольором--акриловою фарбою чи акриловим грунтом. Після висихання нанесіть один шар лаку.
3. Для розпису оберіть узор ( український народний чи східний мотив і т.д.) або малюнок, а можна скористатися схемою для вишивання. Зробіть розмітку візерунка за допомогою лінійки на майбутньому виробі.
4.Оберіть основний колір контуру—срібний, золотий або чорний, і починайте обережно ставити ряди точок по контуру малюнка чи узору. Точки потрібно ставити близько одна до одної і на однаковій відстані та рівного розміру.
5. З`єднаємо розмітку узору до кінця по контуру. Обираємо інший колір контуру та заповнюємо внутрішній простір візерунка точками. Контури обирайте контрастні.

 

   Узори, які ви наносите можуть бути не симетричні, а точки ставимо різних розмірів-- по внутрішній стороні ставимо менші, а по зовнішній-- більші, і навпаки. Використовувати кольори контурів можна на свій смак, необов’язково як на малюнку з узором.
   Після висихання, контур добре тримається на поверхні скла, дерева, шкірі тощо, але можна додатково покрити узор шаром прозорого акрилового лаку.
 Приклади робіт:
  
 
  
 
  
 
  
 
__________________________________________________________________________________  
 
 

 

Последнее обновление ( 15.03.2013 г. )
 
Олександр Франко – майстер акварелі Печать E-mail
Автор Administrator   
28.02.2013 г.

__________________________________________________________________________________ 

Олександр Франко – майстер акварелі

        Акварельні фарби були відомі ще у Стародавньому Єгипті, Китаї, в країнах античного світу. Довгий час письмо акварельними фарбами вважалось одним із складових графічного рисунка. Як окремий вид, живопис акварельними фарбами виник у кінці 18 – на початку 19 ст. Тоді акварельний живопис став одним з найскладніших технік малювання.

      

Цікаві такі техніки акварельного живопису як: робота по-мокрому («англійська» акварель ) і робота по-сухому («італійська» акварель).

        Олександр Франко обрав у своїй творчості акварель по-мокрому, а іноді комбінує два прийоми одночасно в одній картині.

        Народився 11 серпня 1958 р. на Хмельниччині.

        У 1982 р. закінчив Вижницьке училище прикладного мистецтва, і Львівський поліграфічний інститут.

        Член союзу художників Польщі.

         У 2005 р. лауреат премії ім. Богдана Хмельницького.

         Учасник міжнародних виставок та пленерів. Виставляється переважно у Польщі.

 

          «Чи є у його творах казка, мрія? Звичайно є! Почуття чарівності не покидає глядача. Це сон, коли знайомі предмети, квіти, природа, зберігаючи свій реальний образ, з`являються у несподіваному вигляді…» - говорить Микола Мазур про картини свого учня.

           Суть прийому по-мокрому полягає у тому, що фарба наноситься на змочений водою папір. Степінь вологості залежить від того, який сюжет задумав художник: чи це весняні струмки, виблискують на сонці, або ніжні підсніжники, тюльпани, фіалки.

            Художник має великий досвід, і контролює вологість паперу рукою. В залежності від  того, наскільки мокрий пензлик, він працює способом  «мокрий-по-мокрому» та «сухим-по-мокрому». Такий спосіб роботи дозволяє створити легкі, прозорі кольорові відтінки з м`якими переходами. Особливо такий прийом художник використовує у пейзажному живописі: у передачі неба після дощу, веселки, відображенні дерев і неба у воді, блиск сонця…

               Акварель по-мокрому вимагає у художника великої уваги, постійного контролю, вільного володіння пензлем. Живописець повинен мати чітку уяву про те, що він хоче зобразити, і як, він має виконати поставлену задачу.

               Олександр зазначає, що тематика іноді неважлива, головне – це «родзинка» у картині, яка б привертала увагу. «Картина має притягувати погляд» - говорить художник. Український митець представляє неймовірні по своїй простоті, але такі притягуючи, чарівні образи, які знайомі нам з дитинства.

             Олександр Франко – професіонал, поет акварелі, світла, прозорих відчуттів. Його образи – це наслідок роздумів над гармонією життя. Його роботи дарують спокій, затишок, любов до буття і світу.

 

 

  

   

  

  

 

__________________________________________________________________________________ 

 

Последнее обновление ( 15.03.2013 г. )
 
Мастер-класс «Декупаж» Печать E-mail
Автор Administrator   
10.09.2010 г.

Декупаж происходит от французского - decouper (вырезать) - это вид аппликации. 

декупаж
декупаж
 

 

Истоки декупажа восходят к раннему Средневековью. Как вид искусства он первый раз упоминается в конце XV века в Германии, где вырезанные картинки стали использоваться для украшения мебели.

Пик увлечения  техникой декупаж  наступил в XVII веке в Венеции, когда в моду вошла мебель, украшенная инкрустациями в китайском или японском стиле. Венецианские мастера искусно вырезали изображения, наклеивали их на поверхность мебели и покрывали для защиты несколькими слоями лака.

Для декупажа используются салфетки: специальные или столовые с красивым рисунком.

Цель - добиться эффекта нарисованной картины на декорируемом предмете. Поверхность может быть не только твердой (фарфор, стекло, дерево, керамика, пластмасса), подойдет даже ткань. В этом и вся прелесть декупажа - полет фантазии не ограничен.

Техника изготовления декупажа практически на всех поверхностях совпадает.

Что нужно для того, чтобы заняться техникой декупаж: 

  • Любая понравившаяся салфетка 
  • Клей для декупажа 
  • Кисть средней жесткости из синтетики 
  • Ножницы 
  • Лак 
  • Декорируемый предмет (в данном случае тарелка) 

 

Последовательность роботы:

  • Разделите салфетку на слои, для декупажа (вам понадобится только самый верхний, красочный слой).
  • Вырежьте рисунок, наложите на тарелку, тщательно покройте клеем так, чтобы рисунок полностью пропитался. 
  • Разгладьте  тщательно рисунок (это нужно для того, чтобы под ним не образовывалось пузырьков воздуха).
  • После высыхания рисунка нанести лак. 

 

Техника декупаж - это интересно, модно и очень красиво!

 
Майстер-клас «Декоративний розпис» Печать E-mail
Автор Administrator   
05.10.2009 г.

Український декоративний розпис , як і інші види народного мистецтва, є безсмертним витвором народного генію. Унікальним осередком декоративного розпису на початку хх століття стало селище Петриківка нинішньої Дніпропетровської області, яке тісно пов’язане з культурою Запорізької Січі, вихідці з якої переселилися сюди на постійне місце проживання. Місцеві майстри старшого покоління , найталановитішою з яких була Тетяна Пата, виховали цілу плеяду талановитих орнаменталістів, створили славнозвісну школу майстрів. Від їх розписів дихає щедрою українською природою, вражає невичерпна фантазія. Це переважно рослинно-квітковий орнамент: стилізовані реалії чи створені образною фантазією майстрів квітів, листочки, пуп’янки, ягоди, іноді птахи. Справді геніальним винаходом майстрів-петриківчан став саморобний пензлик з котячої шерсті, можливості його безмежні.
Кожному, хто бажає оволодіти мистецтвом розпису, потрібно оволодіти системою тренувальних вправ. Для вправ можна використати звичайну гуаш, яка на палітрі розводиться водою до густоти сметани. Пензлик повинен бути максимально насиченим фарбою і заправляється об дно палітри тільки за шерстю.

Вправа 1 «Зернятко до себе»


Тримаючи насичений фарбою пензлик двома пальцями майже вертикально, кладемо мазок до себе, починаючи від лінії - павутинки і поступово натискаючи з протягом до примакування п’яточкою. 

 

Вправа2 «Зернятко від себе»


Тримайте пензлик двома пальцями з нахилом 10 градусів і кладіть «зернятка» вже від себе одне біля одного майже в притул способом примакування з великим рухом. Рука при цьому, як правило, опирається мізинцем об папір.

Вправа3 «Зернятко під кутом»


Кладемо мазок під кутом до вертикальної лінії.

 

Вправа4 «Кривеньке зернятко»


Кладемо мазок, починаючи з вусика під нахилом вправо, плавно повертаємо пензлик і прикладаємо його. Таку вправо виконуємо і вліво.

 

Вправа 5 «Перехідний мазок»


Насичуємо пензлик однією фарбою і відразу ж вмочуємо його кінчик в іншу. Виконуємо різного виду «зернятка».
При складанні композиції розпису найважливішим є правильне визначення доцільного розміру, динаміки, форми та напрямку всіх головних елементів декору, які повинні утворювати оптично урівноважену як за формою так і за кольором гармонійну цілісність.


У центрі композиції завжди найбільші елементи (переважно квіти), які з’єднані плавною хвилястою лінією – стебельцем.


Пусті місця заповнюють листочками відповідної форми. Чим ближче до країв, тим елементи дрібніші, які проробляються імпровізаційним шляхом. Це, переважно, пуп’янки, бутони, ягоди, «динамічні зернятка» та інше. На одному стеблі можуть бути різні за формою і кольором квіти.

 


украинкая скульптура
Последние поступления
Домагацкий Богдан
Домагацкий Богдан

Домагацкий Богдан
Домагацкий Богдан

Статьи и материалы
Авангардное искусство
Грозненская школа живописи

живопись украинских художников